Halelulja

Hallå hallå!

Jag och Kristoffer hade det skitroligt på Tjörn i veckan! Det var fint väder trots att herr meteorolog sa att det skulle regna varje dag. Vi solade på terassen, åt glass, grillade, (Bessie) badade, shoppade loss på Göksäter, spelade badminton, kissade i det fria, och promenerade. Gött som fasen.

Har jobbat de senaste dagarna och tjänat massa stålar. Fick 0% i cso på en gap (de där hemliga kontrollanterna ni vet) igen och tjänade en till femhundring på det. Gött som fasen.

Har förresten fått väldigt mycket beröm för mina tavlor på utställningen av bla de som har hand om lokalen. Vet inte om jag har fått sålt något men jag föredrar att hålla mina förväntningar låga.

Snart kommer både Hanna och Linnea hem och det kommer bli skojskojskoj.

Imorgon blir det 10 timmar jobb och sedan Dödselectro med bla Mean mr mustard. En asbra dj från Stockholm, jag och Johanna F var på Ace en gång när han spelade och det var najjs som fasen.



Ja okej, antagligen Sveriges tråkigaste bild, men Bessie är ju så söt.




















mm....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan va härligt! Låter som en toppenhelg, och som att mr meteorolog blev ass-fucked. Ja, snart är alla tillbaka i Göteborg igen! :D

2010-05-31 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0