Holgor!

Nu! Kära läsare!
Av 36 bilder fick jag 12 haha, ser på filmen ut som att de flesta bilderna har blivit ljusskadade på något vänster. Hur det hände vet jag inte, för jag har verkligen för mig att detta var en film utan missöden? Men jaja, det finns inte något mer än 12 bilder på filmen så det är inte så mycket att göra åt.
Dessutom är de bilderna jag fick suddiga, och efter att ha pillat på min holga så ser jag att linsen inte har hängt med när jag har försökt justera skärpan... Så att ja. Jag är lite besviken, men känslan finns där!
Lämnade in min 35rulle som har suttit i olympusen också, så de kommer om en dryg vecka :)

IALLAFALL! Här får ni de bästa :)


Bokstånd i Paris




Barcelonas gator, Linnea och Hanna




La Segrada Famillia




Kanal i Venedig




Gränd i Venedig, söt Linnea och busig Hanna




Mask i Venedig




Huvudkanal i Venedig

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gillar bilden på mig i venedig! Jag ser ut som en liten tant hihi.

Jag har för mig att du öppnade kameran på tågluffen när filmen fortfarande var i och höll på och pillade? Antagligen därför det var så mkt ljusskadat. minns ej säkert dock.

2010-11-26 @ 22:52:34
Postat av: Anneli

Ja men det var den förra filmen...

2010-11-27 @ 17:55:47
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0