Julklappar

Idag var en bra dag!

Jag gick till läkaren för min cpphandled som jag kan vakna upp med ibland utan att kunna röra den. Sen gick jag och skrev tenta som gick jättebra! Speciellt med tanke på att jag inte har pluggat som en tok (som jag gjorde till psykobiologin tex) Hittade lixom den rätta balansen (Fast egentligen var jag väl bara lat hehe)
OCH SEEN... blev det solnedgång... och sen... gick jag och handlade årets första julklappar! En till Kristoffer och två till mig hehe (vi gör gärna så i vår familj att vi köper saker vi vill ha och sen betalar den som "ger" julklappen till en. Det är lite tråkigt att veta precis vad man får, men det är bättre än att få en massa saker man inte vill ha) Pappa har redan köpt sin julklapp, så nu är det bara Jessica och mamma kvar. Yes yes.



En av mina julklappar, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0