Londonholgor

Lägger upp holgorna jag tog i london, kom på för någon vecka sedan att jag lovade att göra det men sedan glömde bort det. De flesta av er som läser min blogg har säkert redan sett dem på facebook, flickr och tumblr osv, men nu fick jag ju faktiskt ett önskemål om att lägga upp fler holgor hehe.

Det finns fler holgor som inte är uppladdade, så de kommer nog snart upp också. En hel holgarulle med 36 bilder blev ju förstörd i somras när vi var i amsterdam, jag hade fotat tågluffen och min och kristoffers resa till kreta, men snart har jag fotat upp en till rulle med lite mer bilder från tågluffen och lite annat skoj. Så när den rullen är slut så kommer ni förhoppningsvis få se hela 36 bilder till! Sen går jag nog över till 120filmen igen, jag älskar ju det formatet <3




Kommentarer
Postat av: sanny

fint!! hur gör du med framkallning? beställer du bara negativen & scannar själv eller neg & inscanning eller neg & papperskopior? kram!

2010-10-14 @ 15:20:32
URL: http://sannyfryk.tumblr.com
Postat av: Anneli

jag brukar beställa neg och framkallning, för jag har inte tillgång till ett labb själv och jag vill gärna ha bilderna så att jag kan sätta upp dem på väggen och sådär. Men sen scannar jag in dem :)

2010-10-15 @ 01:58:50
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0