23:04

Hela denna veckan har jag varit ledig, så jag har pluggat sjukt mycket mer än jag brukar göra inför prov, och jag är ganska imponerad över min diciplin måste jag säga! Även ifall jag väntar med att börja tills klockan är kanske 18, så gör jag det! Och nu kan jag min 9 sidor långa sammanfattning utan och innan. Imorgon är det tenta på psykobiologi och jag känner mig säkrare än jag har gjort på många prov.

Trots ledigheten har det varit en jävligt tråkig vecka och jag har känt mig väldigt ensam, nedgrävd i mina böcker. Jag är besviken och arg, och jag har börjat drömma mardrömmar igen där jag ofta skriker jag på folk i min närhet för att de lät mig gå så här långt in i mig själv, att de har lämnat mig och övergivit mig. Och det finns väl en anledning till det med, det känns ofta som att den enda vännen jag har kvar är Kristoffer.

Jag försöker hitta saker att se fram emot och det enda jag kan komma på är min fotokurs som börjar i november. Jag hoppas det finns några schysta människor där som man kan börja umgås med, och hoppas att alla inte är 47 år gamla.



Urin-Malin på kulturnatta, mitt enda sociala umgänge i veckan förutom Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0