Lundanätter

Det har varit tyst här ett litet tag, mest pga att Kristoffer har varit här och pussats, men också för att vi har haft korridorsmiddag (så himla gott, jag dog typ) och så har jag pluggat och varit på Lunds nation med en massa skojiga männsikor.

Här kommer lite bilder





Så här party är min klass när vi har sittningar med disneytema. Här ser vi Mimmi Pigg och en pirat, fast ja de hade tagit av sig ögonlappar och dylikt då. Men Katjas (tv) mimmi-öron var fina, två knutar i håret som ni kan skymta.




Min klasskamrat och Wermlandsvän Emma var Apoo, det tyckte jag var lite festligt.




Dan var en clown och Mattias Robin Hood




Min korridorsgranne Ingrid (tv) var Törnrosa (innan hon blev prinsessa) lite långsökt kan ni tycka, men det var på pricken likt om man har sett youtubeklippet som hon visade mig. Emmanuela var liksom jag utklädd till Pochahontas.




Ingrid var party. Men ibland kallar jag henne Ingarid för att jag tycker det låter roligare hehe.




Apooo
























En annan kväll gick jag och Emma till Wermlands och drack öl, och hamnade på efterfest på studentkomplexet Dephi. Så här var det där.




Imorgon är det högskoleprovet så nu är det hög tid att gå och lägga sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0