Rom del VII

Högskoleprovet gick sådär, det kändes ganska bra men nu när jag kom hem och såg svaren så blev jag lite besviken. Inga 1,5 här inte... MEN! Life goes on som Ingarid säger, och ikväll ska jag jobba på Wermlands, kommer bli feeett.



Nu kommer sista delen från Romresan!!


Det var vår i luften och i träden









Utanför ett bageri fanns den här lustiga kroken där man kunde koppla fast sin hund medans man var inne och handlade




Tuuta tuta, jazza jazza




Lite överallt satt Maria och vakade över en














Ett blomsterstånd




Lite överallt sprang det runt nunnor




23 grader ute!




En viktig kolonn




Ett bokstånd




Lite fina gamlingar




Några turister




Lite fler turister vid Fontana di Trevi




Så fantastiskt vacker, men jag hade lite fel objektiv med mig...




Läsa guidebok




Kartläsaren




Anita Ekberg??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0