Tentatrassel

Igår när vi skulle ha tenta hade vi blivit dubbelbokade och det tog skolan en timma att hitta en ny skrivsal åt oss. Vi blev tillsist lite improviserat inskuffade i bibliotekets tysta läshall, i en hörsal och inne på studievägledarens kontor.

Så här fint var det ute när vi väntade på att få en skrivsal.


Fina Frida i vårsolen




Gabriella




Hej hej Emma




Ingrid sistaminutenpluggar



Tror förövrigt att jag kommer få G, vilket är ett skämt med tanke på att jag började plugga dagen innan. Det funkar ju på högstadiet liksom men det är inte riktigt så man rullar på universitetet. Där ska man läsa all litteratur under hela kursens gång för att man ska få en djuupare förstååelsee, så att man kan analyseera och hitta sambaand osv. Jag rekommenderar alltså inte min studieteknik. Den får en överkryssad Poseideli





Idag är det valborg och jag sitter just nu i stadsparken med Emma, Hanna, mitt rosé och min enorma picnic! Vi mår bra! Vi är taggade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0