Nationsmästerskapen

Hej hej, har en massa plugg att stå i nu så jag har inte hunnit eller fota något på det senaste, men i lördags bad våran idrottsförman mig att fota lite på nationsmästerskapen på Viktoriastadion. Såklart man ställer upp!
Sjukt svårt (men roligt) att fota sport förresten, alla rör ju sig så snabbt att kameran inte hinner hitta fokus ibland.
Mer bilder kommer snart upp på Wermlands hemsida





Heja Wermlands



















Ja just det, vi var sponsrade av Gainomax och Vitamin Well och deras enda villkor var att de ville ha med lite bilder på glada människor som dricker deras produkter. Och se så glada de är!!! Allt tack vare Gainomax!




Mmm Vitamin Well, en sån fantastisk smak! Och så är det nyttigt också! 














Man har så roligt med Vitamin Well!




Man får också lust att spela volleyboll!



Nu ska jag gå och bota min dunderförkylning genom att skriva en rapport i marknadsföringskommunikation! Tjuhu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0