Cykeltjuvar och vegetarisk lasange

Åh gud vad jag är mätt!! Har lagat storkok här på min vegetariska lasange, den är ju så himla god!

När jag flyttade hit till vildanden så kom ju min far och min bror hit med bla en säng, skrivbord, soffa och min cykel. När pappa bar ut den ur bilen så tittade han väldigt allvarligt på mig och sa:
"Se nu till att låsa fast den här ordentligt så att den inte blir stulen"
Javisst sa jag och låste den genast, varpå pappa säger:
"Eh ja fast inte med det låset, för det har vi inte nyckeln till!"

Så nu undrar jag om det finns någon här ute på intranätet som vet hur man kapar cyklar? Köpte en bultsax idag, men det hjälpte inte. Jag stod där på gården och tog i för kung och fosterland helt utan resultat.
Ska jag borra upp låset, ska jag köpa en större sax, ska jag lirka upp det, VAD SKA JAG GÖRA?? Hjälp :(


Förövrigt såg jag att djungeltrumman sökte en vimmelfotograf i Göteborg. Hade ju passat mig alldeles utmärkt om jag inte hade bott i Lund nu då!! Dessutom känner jag den andra fotografen som jobbar där, det är en trevligt prick. Satfläsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0