Novischfest och Puta Madre

Åh vad roligt det var på novischfesten! Trerätters, mellanfest, klubb, efterfest. Det är så vi rullar här i Lund. Det blev inga bilder dock, glömde av att jag hade med mig kameran ens, men här kommer lite andra bilder från när jag och Johanna var på Puta Madre och åt guacamole och tårta. Väldigt trevligt såklart, förutom att någon jobbig kille ville sitta och prata med oss hela tiden. Men han bjöd på champange sen så då var det okej hehe.




Åh de har så himla fin inredning




Åh Johanna du är så himla fin




Åh fina stolarna



Imorgon kommer denna vackra tös hit till Lund och hälsar på! Synd att jag måste plugga, en satans hemtenta som ska in på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0