Mot Berlin

Aaah så himla skönt att vara av med tentan. Socialpsykologi är väldigt intressant, men jag får alltid så mycket ångest innan tentor i allmänhet, mestadels för att jag har sämst självdiciplin och aldrig läser när jag borde. Så jäkla gött att sitta framför photoshop en hel dag utan att ha dåligt samvete hehe.


Årets nyårslöfte blir att inte spara att sammanfatta alla föreläsningar till två dagar innan tentan! Man borde faktiskt sammanfatta dem direkt efter varje föreläsning istället. Fan vad smart jag är.
Sen ska jag skaffa ett årskort på simhallen i lund också! Och cykla till skolan! Och gå upp för 5 trappor varje dag eftersom att jag bor på femte våningen utan hiss! Fasen vad snygg jag kommer bli sen.


Här får ni en bild jag knäppte igår, utanför Kristoffers hus.



Imorgon bitti åker vi till Berlin, så nu ska jag packa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

correction: du är redan smoking hot så du kommer att bli snyggARE

2011-01-17 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0