Vitsippor & Hultsfred

Hemma från Hultan! Vad hände egentligen?

- Mitt tåg stod stilla i 7 timmar, utan att vi fick någon ersättningsbuss. Vi kommer antagligen inte få någon mer ersättning än pengarna tillbaka = 100 kr. Helt. sjukt.
- Vi dansade med en kille iklädd kilt och propellerkeps på campingen
- Vi jobbade 6 timmar i konstant regn, mitt i natten. Min regnjacka läckte in och tältet fick en inomhuspool.
- Jespers telefon blev vattenskadad av att han petade på den med funktiga händer
- Vårt vin blev snott
- Vi såg Morrissey framföra There is a light that never goes out (galet fint), vi dansade till Crystal Castles, Smk, Sound of Arrows och 2manydjs (fetttt!!) och sjöng med till Beah House
- Lite pussning hanns med också
- Min plånbok blev snodd (300 kr, busskort, ID, icakort... allt) "tur" att någon redan hade snott mitt bankkort på colors, ha ha ha.
- Jag tappade mina glasögon
- Jag blev magsjuk.


Lite bilder kommer sen också, mest konsertbilder men ändå. Här får ni en holga till.




Kommentarer
Postat av: hanna

Tja... holgabilden är fin i varje fall!

2011-07-18 @ 21:35:40
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0