Polaroider från Rom


1: Colosseum utsida     2: Familjen påväg till Colosseum     3: Colosseum insida     4: Petrikyrkan
(Ja, jag tyckte Colosseum var ganska häftigt hehe)



Hade förövrigt väldigt trevligt på valborg, satt först i stadsparken hela dagen med Emma och Hanna ju, sen hittade vi en klasskamrat som vi satt och tjötade lite med och tillsist letade jag upp Frida och hängde med hennes kompis från radion hem på efterfest. När jag kom tillbaka till stan för att hämta min cykel så hade någon snott den, men jag fick sällskap hem då en kille från festen bodde i huset bredvid mig.
Tog bara med mig holgan så bilder får ni se inom obestämd tid.

Tänkte gå till cykelverkstaden imorgon och tjata till mig lite rabatt på en begagnad cykel, det var nämligen delvis deras fel att cykeln blev stulen då de inte hade satt fast mitt nya lås ordentligt och det hade hoppat ur. Därför hade jag bara låst den med en vajer (som ju är jättelätt att knipsa) dessutom skulle jag behöva mitt serienummer som de förhoppningsvis antecknade när jag lämnade in den, så att jag kan polisanmäla.


Kommentarer
Postat av: Hanna

låter som en trevlig valborg! och jag gillar bilderna :D! <3

2011-05-03 @ 10:20:04
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

Fina bilder du tar!!

vad har du för kamera?

2011-05-03 @ 15:03:34
URL: http://ellenkarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0