Vildanden

- Jag fick inte jobbet på Lagerhaus. Det stod i slutändan mellan mig och en annan tjej, och det blev hon som fick det eftersom att hon kunde hoppa in direkt. Tråkigt eftersom att jag tror att det jobbet verkligen hade passat mig. Men en annan gång kanske.
- Jag Emma och Hanna firade Emmas inflyttning med en middag i tisdags. Fina grejer!
- I onsdags jobbade jag, det var första gången som det var riktigt mycket att göra men det var hur kul som helst. Sen efterfest på det såklart i förmannarummet tills natt blev dag.
- Idag är det plugg som står på schemat! Inga ursäkter!!



Dricka vin och äta hemmalagad pizza hos Emmaaa. Hade med mig mitt nya fina jordgubbs-sugrörs-glas också.




Kameraskygga




*FNiZz fNizZ*




Mina strumpor hade samma färg som Emmas filt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt att du inte fick det. Men what to do.. what to do!

2011-05-28 @ 13:34:40
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0