15:11

Det här har jag gjort sen sist:

- Skrivit tenta, tror det gick okej.
- Haft tentasittning på Göteborgs, med tema det er for vildt! Jag var utklädd till psyksjuk (för vild för samhället) med en vit, långärmad tshirt knuten bakom ryggen som tvångströja, rufsigt hår, blek hy och mörka ringar under ögonen. Sen dansade vi massor!!
- Blivit nominerad till både natku (nationens trivsel- och kulturutskott) och barchef, jag tackade nej till båda. Ångrade mig lite i efterhand, men jag har nog inte tid egentligen.
- Pillat i fotolabbet och värvat en medlem
- Ätit pannkaksbuffé (hur bra??) med Emma och Sverker
- Gått ut med Alex och några av hans klasskamrater till Sydskånska. Vi dansade massor!!
- Börjat kursen i marknadskommunikation
- Pussat på Alex <3






Nu ska jag till labbet och framkalla lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0