Instagram

Jag har varit dålig på att ta med mig kameran det senaste, men då får mobilen agera substitut. Kom på att det var ett tag sedan vi tittade in i min telefon!




Pragäventyr, påsk på landet, pasta carbonara, Emma på onsdagpuben på Wermlands (vår nya onsdagstradition), världens finaste bild på Alex och Bezzie, en rolig instruktionsbok för ett strykjärn på danska, utsikt från dansskolan, mojitos i Prag, plugg på Göteborgs stadsbibliotek, Alex i en drakdräkt (han skulle vara Katla på en sittning), nya gardiner, påskblomster, dans i Prag, dimma påväg hem från Wermlandsjobb, Sommarklänning i ett 20gradigt Prag, vägen från mig till stationen och lite till.


Glöm inte att man kan följa mig på Instagram nu mera! anneli_andersson. Uppdaterar där lite oftare än här sånna här perioder när man helst vill ligga på en picnicfilt och mysa med sin fina man i vårsolen istället för att fota en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0