110 år

En av anledningarna att jag åkte till Karlskrona var ju att jag var bjuden på Alexf föräldrars födelsedagsfest! Och då måste man ju komma. Det blev en himla massa matbilder för allt var ju så gott, även ifall det är väldigt svårt att få det att se lika gott ut på bild (varför jag sällan fotar mat)
 
 
Alex var så himla stilig i sin fina kostym och slips <3
 
 
 
Jag bidrog genom att dekorera maten, duka, lägga upp maten och designa skyltar till maten!
 
 
 
Alex mammas fantastiska kycklingspett!
 
 
 
Ostpaj
 
 
 
Chokladdoppade jordgubbar!
 
 
 
Het räkröra med lantchips
 
 
 
Alex mor
 
 
 
Skumpa
 
 
 
Gäster
 
 
 
 
 
 
 
Alex föräldrar håller välkomsttal
 
 
 
 
 
 
Dukningen
 
 
 
Stiliga Alex i motljus
 
 
 
 
 
 
 
Massa mat!
 
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0