Berlin

Egentligen skulle jag och Alex åka till Berlin för att se Radiohead, men för några veckor sedan fick deras ljusroddare en stor lampa över sig och dog (!), och eftersom att de var tvungna att sörja honom samt skaffa ny ljussättning så blev de tvugna att flytta vår konsert till september. Men vi hade redan köpt flygbiljetter så vi bestämde oss för att åka ändå.
 
Väl på flygplatsen fick jag reda på att mitt plan var inställt och att jag antagligen inte kunde få åka förrän dagen därpå. Efter många om och men kom jag iväg iallafall och vi hade det supertrevligt. Kameran fick inte följa med så mycket pga hemlighetsfulla berlinska klubbar, men sista dagen fotade jag lite medan jag fördrev tiden tills dess att mitt plan skulle ta mig hem.
 
 
Tog mig till Berliner Dom, världens vackraste kyrka.
 
 
 
Satte mig där och vilade fötterna på en glassbar och köpte en överprissatt chokladmilkshake.
 
 
 
Sen gick jag runt och tittade på nån marknad, ville köpa en gammal kamera men hade inte pengar så istället åkte jag till Alexanderplatz.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0