Lillasyster blir stor

I tisdags tog min kära syster studenten!



Blev lite nervösa å Jessicas vägnar när det började regna en kvart innan hos skulle springa ut, men det slutade ganska snabbt.




Storebror med flickvän




Smygfotade lite medan vi väntade hehehe




Och så kom de ut till sist!




Och där har vi min syster i mitten med armarna upp i luften :')




Alla klasser hade konfettibomber, och alla som känner mig vet att jag älskar konfetti. Varför kom inte jag på den genialiska idéen när jag tog studenten??









Jessica med en giraff, hennes absoluta favoritdjur som barn.




Hon fick bla en muminmugg av sina kompisar, eftersom att vi är halvfinska så kallades hon Mumin när hon gick i högstadiet.




Och Ray-Bans! Och smycken, skålar, pengar, foton, osv.




Glada släktingar #1




Glada släktingar #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0