Ingrid

Ingrid är min korridorskamrat, min granne och gamla klasskamrat när vi läste medie-och kommunikationsvetenskap tillsammans. Hon var därför en av de första jag lärde känna här i Lund.
Ingrid är en av de mest aktiva männikor jag känner. Hon läser ekonomi på heltid, jobbar som vice ordförande i CUF, hon är lunchförman på Lunds nation och hon har ett eget radioprogram på studentradion. Det sistnämnda passar henne perfekt då hon är en non stop pratkvarn (men mycket snäll och trevlig), och förutom det är hon en obotlig shopaholic. En power woman skulle jag vilja säga.

För ett tag sedan fotade jag henne och då såg det ut såhär:





































Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du glömde ordet "favorit" framför korridorskamrat ;P

2012-05-17 @ 00:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0