Amerikanska holgor!

Den första rullen of them all!
 
 
Rumskamrater i urval: Peter, Brenda (som jag delar rum med) och Christina! Tillåt mig presentera! Peter är psykologi/musikstudent från Nya Zeeland, Brenda pluggar zoologi, har en enögd katt och jobbar extra på en bar i stan och Christina pluggar internationella relationer och är grym på att spela fiol.
 
 
Shannon, musikstudent som djar och producerar egen house och grejer. Här djar hon på vår fest.
 
 
Brendas kompis Lauren med sina amerikanska flagga i mitt rum. I bakgrunden syns även den Kaliforniska flaggan och min säng (den översta)
 
 
 
Så himla ledsen över att jag råkade ställa in kameran på bulb när jag var i LA, så alla bilder därifrån är suddiga. Men här är i alla fall ett suddigt Venice beach.
 
 
Suddig hollywoodskylt
 
 
Suddig Sofia framför hollywoodskylt
 
 
Dalen nedanför
 
 
'
Och till sist Shannon med sin kanin på vår balkong.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0