Hipp hipp hurra

Bilder från Linneas födelsedagsfest med tema disco.


Det var inte många som kom till tårtan, bara hennes sanna vänner ;)




Så himla fina <3




Så himla fint födelsedagsbarn <3




Kanske inte lika fint födelsedagsbarn




Linnea var väldigt stolt över sin discodekorering ;)




Kristoffer i en väldigt allvarlig diskussion med Johanna




Martin på partyhumör




Martin




Kameraskygg Johanna




Hanna med glaset hon fick av mig i födelsedagspresent en gång. Funderar på att köpa mig själv ett likadant.




Kristoffer drack exotiskt vin.




Fina paret




Puss




Dansgolvet




Discozombielinnea




Erik var tjusig i Kristoffers mössa i väntan på bussen in till stan




Har verkligen inte gjort någonting idag haha, det har dock varit ganska skönt. Är så sjukt trött och jag förstår inte varför. Sov 11 timmar idag men jag fick ändå tvinga mig själv upp ur sängen.
Röd är fantastiskt bra, jag måste köpa skivan snart. Tycker mest om Taxmannen, Sjukhus och Ensamheten än sålänge.
Nu ska jag gå och handla mat, då kanske man blir lite pigg av novemberluften.
Puss
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0