Tabbar

Alltså jag älskar mig själv, för jag är så himmla bra på att göra bort mig.
Lyssna på det här som hände mig på jobbet:

Nr 1:
Två kvinnor har beställt varsin Caesar Sallad. De finns typ aldrig färdiga så jag är tvungen att beställa dem i köket. När jag får dem, tar jag en salladsburk i varje hand och börjar gå mot min kassa. Precis när jag ska till att sätta ner dem på en röd plastbricka, känner jag hur locket på den ena salladsburken börjar glida av. [Allting härifrån går i slowmotion] Jag ser hur burken låångsamt glider ur min hand och jag tänker "neeej, neeeej, neeeeeeeej". Sedan ligger det sallad över hela golvet. Jag står och hatar mig själv när jag känner att exakt samma sak håller på att hända med den andra salladen. Det finns inget jag kan göra, jag står helt lamslagen och ser på min andra Caesar Sallad långsamt färdas mot marken.
Det är seriöst bara jag som kan lyckas med något sådant.

Nr 2:
En tjej har beställt en McChicken. Det finns ingen klar så jag ska beställa en i köket så jag ropar:
"En McTjocken tack! Eeh, jag menade, McChicken"
Alla som hörde mig, inklusive hela köket och alla kunder skrattade rätt gott åt mig.



Jaja, man får väl bjuda på sig själv ;)
//A

Kommentarer
Postat av: neaa

HAHA Mctjocken!
en sådan ska jag ha nästan gång jag ska käka på mcdonalds

2008-05-04 @ 21:12:11
Postat av: Johanna G

Hahahahahahahah!!!!!!! Ääääälskar det!!! Kärlek till dig

2008-08-10 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0