Hej jag heter Anneli, och jag är inte 19.

HAHA vilket fiasko min kväll blev :D

Jag spatserade muntert ner för Erik Dahlbergsgatan påväg till Jazzhuset, iordninggjord och tillfixad. Men så i dörren berättade Herr Vakt för mig att i kväll är det 19 år, och här kommer man minsann inte in om man inte är 19 år. Inte ens om man verkligen vill se Pelle dansa runt i sin rävpäls, har kommit hela vägen in till stan just för detta eller tycker att man borde ha skrivit någonstans att det var 19-årsgräns just i kväll.

Jag funderade ett slag på om det fanns något annat att göra i stan, men kom ganska snart fram till att det inte var något som var roligt att göra själv isf. Så jag beslöt mig för att åka hem ändå, även ifall det kändes jobbigt att ha åkt in till stan för inget.
Väl på Markland fick jag vänta i 40 min innan min buss kom, och när jag klev på hade jag inte mycket känsel i verken händer eller fötter.

Kom iaf överrens med Johanna G om att vi ska till Jazzå och lyssna på lite soft musik och ta nåt glas vin typ. (Fast jag kunde typ inte skriva smsen för de var så kalla att jag bara tryckte på fel knappar hela tiden) 70 kr inträde, men då ingår ett glas öl, vin eller cider. Liveband kommer det vara också, har ingen aning om vilket men det är väl nåt jazzigt typ, haha.

Appropå livemusik då! Köpte två Coldplaybiljetter idag till konserten 22 aug på Stadion i Sthlm (köper alltid två så att jag är säker på att jag slipper gå själv) Sååå om nån vill gå med mig är det fritt fram :) Det var sjukt bra när de spelade i Globen, en av de bästa konserter jag varit på någonsin och jag tror att det kommer bli minst lika bra denna gången. Eh ja... 500 spänn kostade biljetten och sen är det ju tåg och boende och sånt.

Jaja, nu har jag suttit och redigerat bilder på tok för länge igen. Och sen skrev jag detta >____< Klockan är liksom snart 3, och jag ska faktiskt upp 06:30 imorgon X)
God natt :*
//Annelii [Annelaaj] (Det är Jannika som döpt mig till det i ett försök att få mitt namn att låta mer engelskt så att hon kan sjunga det varje gång hon får syn på mig, haha. Jävla McDonald's-människor) <3


Mm, I know you want me.

Kommentarer
Postat av: neea

JAG VILL JAG VILL JAG VIIIIILLLLL

2008-12-14 @ 16:49:12
Postat av: Anneli

Jaaaa vad bra! Då slipper jag stå själv :D

2008-12-14 @ 22:52:51
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0