Valborg

- Nej det blir inget firande för mig eftersom att jag jobbar på mcdonalds och de behöver all nattpersonal de kan få. Detta inkluderar även de i personalen som är 18 men som aldrig har jobbat natt förut haha. Kommer bli högst intressant.
- Imorgon är det dödselectro och det kommer bli najjjjjs. Lönen är här och jag är redo att bränna lite pengar. + att jag fick 200 kr av Mikaela igår som hon var skyldig mig.
- På lördag är det fest hos sveriges gladaste människa Elin och då ska jag ta igen mitt valborgsfirande. (Shit jag måste hämta min kameraladdare hos mamma) Hela gänget måste ju komma ner till Göteborg någon gång!! i sommar kanske. När vi har flyttat in till stan typ.
- Mitt sår på benet som jag fick när jag brände mig på Linneas avgasrör är äckligt som faan. Om det blir infekterat (vilket jag gör mitt bästa nu för att det inte ska bli) så måste jag äta antibiotica ehehehe.
- Mitt hår är äckligt som faan så nu ska jag gå och ducha.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Vill du följa med ikväll och grilla?! Kommer bli askul!

AH JUST DET JA, du ska ju jobba, vilket du har sagt till mig 50000 ggr OCH JAG KOMMER FORTFARANDE INTE IHÅG DET MOAHHAHA.

jag är opepp. puss påre.

2009-04-30 @ 14:20:30
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten
Postat av: Anneli

ha. ha.

2009-05-01 @ 17:08:14
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0