Satans virus!

Ååh jag blir så grymt irriterad på den trojanska hästen som har ätit sig fast i min dator och gör den skiiitseg. (Nu kommer Jon kommentera och säga att "ååh det är så bra med Mac för då får man inte virus") Död åt dig säger jag bara. Jag ska skripta ihop ett eget virus bara för dig och din himmlans MacBook.
Det är så fantastiskt att inget av mina tre antivirusprogram kan ta bort mitt virus. Hittade en fil som slog ut det ena av dem, men de andra två?? Och även ifall jag har tagit bort filen 3485798247 gånger så kommer den bara tillbaka varje timma :( Damp!
Samtidigt blir jag väldigt fashinerad över hur mycket tid folk är villiga att lägga på att sitta och skripta ihop program som typ loggar vilka sidor man är inne på, och att sen göra de infekterade datorerna obotliga.
Jag tror jag får ta in pappa för lite experthjälp på this one.


Och om ni undrar varför jag sitter här och skriver mitt i natten på en veckodag så är det för att jag har suttit och pluggat fram tills nu. Men nu ska jag banne mig sova och i sömnen lista ut hur jag ska ta bort all skit.
God natt
//A

Kommentarer
Postat av: Jon

:D

2009-03-28 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0