Kreta II

Del två!



Runtom i Chania och Rethymnon satt de här afficherna, min personliga favorit är fiolkillen med ett ögonbryn ;)









Gamla stan i Rethymnon




Öl på Mamma Mia, haha. Jag drack strawberry daiquiri, mycket gott.




Tomtebloss fanns nästan på alla barer, och jag blev mot slutet av veckan expert på att sno med mig 2-3 stycken från varje ställe. Det slutade med att jag hade en hel bunt, väldigt roligt att leka med när man är full haha.




Bartendern såg att jag hade en bra kamera och ville ta ett kort på oss eftersom att "han kunde en del om kameror". Fast han satte den bara på auto och så blev kortet så här fint haha.




Jag leker med tomtebloss som jag snodde från Splendid, fjortishaket no 1




Hänga vid våran privata pool. Eller ja, den var ju inte privat egentligen, men vi var ensamma på hotellet så ;)




I det låga priset ingick ett poolmonster




Och en söt pojke :)




Och en sur tjej :P




Solnedgång dåva.




Utsikt från våran favoritrestaurang, där vi var två gånger och dricksade jättemycket. Maten var helt fantastisk (jag fick den godaste pizzan jag ätit i mitt liv) och servitören så himla snäll och trevlig. Berättade allt om sitt liv och ville att vi skulle hälsa på hans barn som sprang runt där i restaurangen och lekte. Så söta ungar :)




Vi spelade minigolf en kväll, jag ledde till en början (vilket irriterade Kristoffer väldigt mycket) men sedan vann han med typ 9 slag, men det var ju bara för att jag gjorde mig till.




I något hotell fanns det en arkad och jag försökte få tag i den där rosa nallebjörnen, avän fast jag inte ville ha den. Jag var sååå nära på att lyckas, jag hade världens bästa grepp och allt, men den ville inte.




Splendid igen dåva. Den dära bartendern som "kunde kameror" igen dåva.




På hemresan flög vi över Tjeckien, som tydligen ser ut så här från ovan.



Ja och det var väl allt från resan dådå. Eller ja inte allt, men det bästa av det bästa hehe.

Idag var förövrigt en väldigt mysig dag som inkluderade öl på Röda Stens uteservering vid solnedgången med härliga människor och falafel på Ruddalens pizzeria. Hurra!

Förresten har jag nu suttit och bläddrat igenom min blogg lite, och jag har kommit fram till att jag inte tycker om nästan några av mina bilder. Jag vill gå en kurs eller nåt, jag vill utvecklas, jag vill bli duktig! aaah.  
 
Nu ska jag äta nudlar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kunde inte kommentera inlägget nedan såhär kommer en kommentar till båda.



1. gillar din biffiga pojkvän som "äger" dig på minigolf. asbra haha.

2. ÄLSKAR POOLMONSTRET HAHA. han ser ju ut som ett riktigt monster också hahah. dör.

3. gillar sexiga tjejen vid poolen, HOT MAMA. ggr.

4. älskar närmiljöbilderna. hur mysiga som helst <3

5. jag har varit på resturangen panorama också, känner igen mig. ballish va.

6. alltså det är så himla fint att ni varit på en solsemester tillsammans, så himla himla alldeles asbra.

7. det var mkt trevligt idag på röda sten yes yes. vårat gäng ät bezt.

8. PEPPAR FÖR TÅGLUFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-22 @ 02:52:35
Postat av: Anneli

AAAH OMG JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD!! PEPPEPPEPPEPPEPPEPP!!!11ETTett

2010-06-22 @ 02:56:57
URL: http://baddog.blogg.se/
Postat av: Petter

sv: tack så mycket för din kommentar! ^^

hoppas verkligen du läser in ditt foto B och kommer in på ky-akademin sen när du söker! :))

2010-06-23 @ 21:25:26
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0