Göteborgsnätter

Tjenna

Igår jobbade jag på Wermlands och det var najs. Lärde mig blanda lite enklare drinkar, hur man bäst plockar pinn, hur man dricker öl utan att det syns att man dricker öl osv. Jag fick även briljera med mina mcdonaldskunskaper inom golvrengöringsområdet (skrubba, skrapa, moppa, skrapa) Idag är jag så sjukligt trött, det slutade med att jag var uppe 24 timmar igår...

Nu kommer lite bilder som jag inte hunnit lägga upp än, från när jag var i gbg senast.


Linnea har ju fått körkort så nu får man akta sig när man är ute och kör på göteborgs gator




Fin solnedgång hos Krisselistoffer




Bjöd hem fint folk för att fira min hemkomst, och sen gick vi till Nef och dansade.




Fotade en fin man på spårvagnen




THE BLICK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0