Singapore III

 
 
I taxin påväg till hotellet Marina Bay Sands
 
 
 
Högst uppe där ser det nämligen ut såhär!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alex med bror
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... ja alla som känner mig vet ju att jag är en sucker för skylines så.
 
 
 
 
 
 
 
En cool stol nere i lobbyn i hotellet
 
 
 
Väntar på tunnelbanan
 
 
 
En annan dag åkte vi till Hotell Raffles, det äldsta hotellet i Singapore. Där åt man jordnötter...
 
 
 
...kastade skalen på golvet
 
 
 
...och drack signaturdrinken Singapore Sling!
 
 
 
Sen började det regna en massa
 
 
 
Hamnade på en knäpp indisk restaurang i Little India.
 
 
 
Min butter chicken var väldigt god men stark så att jag höll på att dö. Spillde dessutom hälften av maten på mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0