Annelis 2012: Juli-december

JULI
Åkte till Berlin fastän Radioheadkonserten blev inställd, men vi hade det trevligt ändå med restaurangbesök och stadsvandring, men annars var jag mest i Göteborg, njöt av den (regniga) sommaren och träffade vänner.
 
 
AUGUSTI
Jag jobbade i Varberg och träffade massor av fina människor, och när vi inte jobbade hängde vi på stranden, i stan eller gick på promenader, vi gick på Way Out West och såg fantastiska band som Kraftwerk, Hot Chip, Bon Iver och Feist, fotade Linnea i Botaniska, åkte till landet med finisen och grillade och badade. Sedan åkte vi tillbaka till Lund och gick på Malmöfestivalen.
 
 
 
 
 
SEPTEMBER
Vi såg dem! Vi fick äntligen se Radiohead!! i Berlin!!! Förlåt för antalet utropstecken, men så bra var de. De spelade nästan alla låtar vi ville höra, och vi stod längst fram. Annars shoppade vi, kollade in stan och en del turistgrejer, gick på knäppa klubbar, åt på restaurang och fikade med Niclas som flyttat dit! Gjorde mitt första riktiga fotojobb på det nya företaget för Centerpartiets Ungdomsförbund, och samma kväll fotade jag Tidsmaskinens premiär på Wermlands. Gick på terminstartskonferens (TSK), och så fyllde jag år, fick världens finaste fotobok av Annie Leibovitz av bästa pojkvännen.
 
 
 
 
OKTOBER
Hösten var magiskt fin i Lund och jag fotade den så mycket jag kunde, jag gick på tackfest på Wermlands, fotade frunchen, Tidsmaskinen, Sanne och Sofia.
 
 
 
 
 
NOVEMBER
Vi åkte till Singapore för att hälsa på Alex mamma och bror, vi shoppade, åt en massa god mat, turistade, badade. Väldigt välbehövligt efter jordens jobbigaste (men väldigt bra, nyttig och intressant) kurs som trots allt slutade med ett VG. Fotade lite på nationen och försökte plugga trots två veckors feber.
 
 
 
 
 
 
DECEMBER
Bakade pepparkakshus i korridoren, gick på Tidsmaskinens avslutning med tillhörande fyrverkerier och konfettiregn, åt julbord i korridoren, åkte till Göteborg för att fira jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0