Låt mig presentera min kompis Sten

Min lillasysters gamla barndomsvän (låt oss kalla henne Hilda) och hennes famlij flyttade för några månader sedan till London. Men nu ska de flytta tillbaka till Sverige för att Hildas lillebror (10 typ) inte har fått några kompisar i London.

Detta är ett samtal mellan Jessica och Hildas bror (låt oss kalla honom Hubert):
J: "Hej, är Hilda där?"
H: "Ja hon kommer snart."
*En stunds tystnad*
H: "Vi ska flytta tillbaka till Sverige igen."
J: "Ja jag hörde det. Hittar du ingen kompis du vill vara med?"
H: "Jo, jag har visst kompisar. Två stycken tillochmed. En är en sten och en är ett träd"


Förlåt, det är egentligen fel att skratta åt någon som inte har några kompisar, men han är ju så söt <33
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0