Jobbjobbjobb... Men Anneli ser ljuset i tunneln!

Buu. Jag har jobbat 11 av 15 dagar denna månaden, jag är så otroligt trött i hela kroppen och mina fötter värker. Det känns inte som att jag har något socialt liv längre, trots att jag försöker rädda de spillror jag har kvar genom att träffa kompisar efter jobbet.
Igår blev jag utkastad från Flygarns Haga för att jag höll i mitt vinglas som Hanna köpt ut åt mig, eftersom att jag fyller 18 om en månad. Jag hade inte ens druckit en droppe av det, så det var lite surt.
Ironiskt nog kommer skolan bli räddningen. Skolan kommer bli semestern. Jag är tom ledig hela tre dagar innan skolan börjar. Fy fan, jag ska sitta ute hela nätterna och verkligen ta vara på de sista sommarkvällarna. Någon som är på eller??
September, då börjar min riktiga semester. Då jobbar jag typ inte alls. Tre dagar är helt spikade, och jag kanske får två dagar till. Sen fyller jag år, vi åker till Stockholm, träffar sköna människor, ser Coldplay... <3
Det kommer bli gött.
//A


Hos Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0