Ledig helg <3

Det var ju egentligen meningen att jag skulle åka iväg någonstans denna helgen, jag tog ju ledigt från jobbet och allt, men så blev det inte. Men helgen har varit fin ändå, en av de finaste på länge faktiskt. Hör bara:

Fredag: Jag och några från klassen samlades hemma hos Katinka och åt pizza, drack vin, spelade twister, dansade och kollade på idol. Väldigt trevligt måste jag säga.
Lördag: Jag drog till Haket där det var Franz Ferdinand-tema. Älskar att man fick Zoo-klubbor när man önskade låtar  (Zoo-klubbor in my <33) och sedan åkte vi till Hisingen för att gå på efterfest och där blev det Hultsfreds-reunion och Guitar Herospelande ^^
Söndag (idag): Jag och Linnea (ingen annan kunde) gick till Jazzå och tog varsitt glas vin och hade det väldigt trevligt. Vi blev sedan sugna på mat (eller egentligen blev vi sugna på vitlöksbröd) så vi gick till Pizza Hut och där fortsatte våra sjukt djupa samtal, haha. Det var en fin kväll <3



Lördagen i bilder

Puss
//A


Kommentarer
Postat av: nea

ja det var jättemys <3

2008-12-15 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0