Det är jul trots allt

Börjar må lite bättre nu från min lilla svacka som har varat nu i några veckor (typ sen svenska nationella, haha) och det har jag många fina människor att tacka för <3 Världen är trots allt inte så mörk, och fastän jag har mycket att göra i skolan och på jobbet så känns det ändå ganska bra, just nu iaf :)
Och ja, förlåt igen för mina kaotiska inlägg som jag skriver ibland när jag får mina små panik/ångestattacker.

Men det är ju december! (Hej jag byter samtalsämne nu)
Har börjat knåpa ihop en önskelista:
* Scanner och nya glasögon av pappa (Så att jag slipper fota av mina polaroider och holgabilder som jag gör nu)
* Skivställ av Jessica (Mina är fulla. 20 spänn på Ikea, hell yeah)
* Engelsk ordbok av mamma (Den vi har hemma är från 70-talet)
* Blixtdiffuser av Leo (Den enda kameraprylen för iår! (Om man inte räknar scannern som en fotopryl då))

Håhå. Det kommer bli en bra jul, trots att vi bara har en enda fungerande adventljusstake hemma, haha.
Har dock inte klurat ut vad jag ska ge till folk än, men det löser sig väl antar jag.
Nu är det plugg, ska lämna in min projektplan imorgon!
//A


Jul hos familjen Andersson 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0