Anneli på Nordpolen

Imorgon spelar Nordpolen på Svanen och jag vill gå men
1) Jag har ingen att gå med
2) Det är en torsdag och då går inga bussar efter kl 12

Men det skiter jag i. Jag är trött på att skita i konserter bara för att ingen av mina kompisar lyssnar på samma musik som jag. Och ja, jag får väl helt enkelt gå innan hela konserten är slut, och om jag missar bussen så får jag väl gå från Marklandsgatan om det ska vara så.
Jag orkar inte sitta och plugga hela tiden, jag behöver en paus. Jag vill komma ut innan jag växer ihop med min skrivbordsstol.
Och eftersom att ingen kan/orkar/vill ta emot mig i Örebro/Halmstad/Stockholm så får det bli konsert, krog och myskväll denna helgen, var som helst förutom hos mig. Jag vill fly hemmifrån lite, funderar på att sova hos nån.


Nordpolen på Debaser

Hej hopp
//A


Kommentarer
Postat av: nea

myskväll? utan mig? :(

2008-12-11 @ 22:34:26
Postat av: Anneli

Kom med till Jazzå på söndag :D

2008-12-12 @ 03:00:19
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0