Sommarkvällar

Det är verkligen sommar på riktigt nu. Idag var det 28 grader ute och jag stod inne på donken och gjorde glass åt alla semesterfirare i nio timmar. Det var så sjuukt varmt och alla i kassan undrade varför de egentligen tog det här jobbet. Jag trodde att jag skulle dö lite och det gjorde jag också. Men mest av skratt för att alla i kassan var hungriga, törstiga, trötta och dyblöta av svett så vi orkade inte göra mycket annat än att flamsa. Jag älskar när jag och Vicki drar skämt med kunderna som de inte fattar <3 Haha. Jag älskar när jag internskämtar med mig själv på jobbet <3
Igår åkte jag och Erik (han körde såklart) till Röda Sten och fikade. Det var över 20 grader fastän klockan blev mycket och utsikten är ju att dö för. Det är nog en av mina favoritplatser i Göteborg tror jag, iaf på sommaren.
Aja, just nu håller jag på att städa (Eller ja okej inte precis just nu för jag unnade mig en liten paus) för imorgon kommer det bästa folket hit på middag :) Jag ska göda dem allihopa så att de blir riktigt feta. Om det är varmt och inte regnar och sånt så blir det väl balkonghäng med kladdkaka, 28903592038 kuddar, madrasser och filtar på kvällen också, det kan inte slå fel. Kanske lite vin också? Vi får se :)
//A



Erik med sin pepsi på Röda Sten


Fin kväll vid älven <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0