En bra helg, nya bilder

De senaste dagarna har varit utomordentligt trevliga, trots att jag har jobbat mycket i helgen.
Det har varit så härligt väder, och tack alla kompisar som tvingat med mig på en massa trevliga
saker fastän jag egentligen inte orkat <3

FREDAG
image92 
I fredags samlades vi några stycken vid havet och myste. Erik är bra på sånt.

image93
Johannas klänning <3

image94
Jag & Mallan


SÖNDAG
image95
Erik och Mallan drog hem till mig och vi satte oss på våran balkong och åt
en massa tjockismat såsom godis, äppelkaka och popcorn.

Kommentarer
Postat av: Anneli

WOW JÄTTEFINA BILDER ANNELI! VERKLIGEN! Du är min idol.

2008-06-04 @ 00:48:10
URL: http://baddog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0