Ingenting

Nu är jag hemma från landet igen, så nu tycker jag att alla mina vänner borde ringa mig för jag har inga pengar på mobilen.
Nu har jag köpt Coldplays nya skiva och min allra första Radioheadskiva. OK Computer blev det. Mycket bra skiva.
Av någon mystisk anledning så har jag skitont i min handled.
Linnea och Hanna, om ni inte köpt biljetter till Arvika så måste ni göra det nu!
Läste på hemsidan att de snart är slut och det vore ju tråkigt om jag fick åka dit själv.
Kärlek till er alla
//A

Kommentarer
Postat av: Klara

ååh Arvika!

dit ska jag med.

:)

2008-06-23 @ 12:32:24
URL: http://totaltfenomenalt.blogg.se/
Postat av: nea

kärlek till dig

2008-06-24 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0