Bajsbajsbajsbajsbajs

Waaah jag blir så jäkla trött på allt jag har att göra.
Nationella matteprov
Nationella engelskaprov
Kulturhistoriearbete
Engelskaarbete

Gött att jag fick 1,5 poäng ifrån mvg på geografiprovet också, jag behövde verkligen ett mvg på det där satans provet. Nu "behöver jag bara vara med riktigt ordentligt och vara väldigt aktiv på lektionerna" för att få ett mvg. Gaah. Och jag kommer inte få mvg i kulturhistoria :( FASEN! Jag kommer aldrig komma in på socionom.

Idag efter skolan åkte jag och Johannis (jag har börjat lägga till -is efter allt och alla, tex på jobbet: "En mellis tack" = En mellan pommes frites) och shoppade. Nu när jag fått jobb har jag en massa pengar att sätta sprätt på, hehe ^^ Kom hem med två sjalar (jag tappade ju bort min fina vinröda), ett par solglasögon, en bh och en väska.


Denna låten lyser upp min vardag, lyssna och njut:

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0