Ge mig en pianist

Satt just och tänkte på att alla killar jag ens tittar åt är musikaliska. Seriöst, min första riktigta pojkvän, Johan, gick musikklass i högstadiet och var väldigt duktig på gitarr. Markus är duktig på bas (Jag måste erkänna att bas är coolare än gitarr, men piano är faktiskt det finaste instrumentet) Jag har kommit på mig själv att jag verkligen beundrar folk som kan spela piano, bara för att jag själv inte kan fastän jag försöker lära mig (okej jag anstränger mig inte jättemycket)
Jag undrar om detta är någon konstig slump, eller om jag omedvetet sållar bort killar som inte har denna musikaliska begåvning? Jag skulle väl lika gärna kunna bli kär i en kille som är jätteduktig på att fotografera eller? Eller dansa? Okej, det finns inte jättemånga personer i min närhet som varken fotar seriöst eller dansar, men om det hade funnits, så vet jag inte om det hade varit lika attraktivt som musikalitet.
Det kanske är så att jag tycker mer om musikaliska killar för att de kan något jag verkligen inte kan? Foto och dans kan jag ju liksom hyffsat. Jag vet inte.
Jag vet inte varför ni skulle vilja läsa det här heller, det var bara en tanke jag slogs av >_____<

Jag är en gåta för mig själv.
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0