Jag är snygg

Även ifall detta hände i oktober förra året så tänkte jag att ni kanske ville veta.

Som ni kanske vet så tycker jag väldigt mycket om ett brittiskt band vid namn The Cure. Detta fenomenala band ger mig rysningar bara jag tänker på de underbara 70-tals gitarrbaserade popslingor de framför. Så ni kan förstå att min lycka var fullkomlig när jag genom en klasskamrat fick reda på att de äntligen, ÄNTLIGEN skulle komma till Sverige och spela. Detta är ingen vanlig företeelse må jag säga, och bandmedlemmarna är så gamla att jag var ett tag rädd att de skulle hinna lägga av innan jag hann se dem live.
Givetvis gick jag omedelbart till närmsta biljettförsäljare och införskaffade mig en. Helt paralyserad av den där orangea pappersbiten i min hand, märkte jag inte att jag hade gått ut i cykelbanan. Jag var helt i min egna värld och stod och beundrade denna otroliga skapelse som bäst när en arg tant på en cykel nästan körde in i mig varpå hon ropade:
"MEN VARFÖR STÅR DU I CYKELBANAN??"
En gammal man bakom mig skrattade högt åt den hysteriska kvinnans utlåtande.
Uppväckt ur mina dagdrömmar, något förvirrad, var det första svar som ploppade upp:
"För att jag är snygg"
Gubben vek sig av skratt.
Stående ovationer.

Ibland tycker jag om mig själv lite.
//A

image81
Ny bild på Bessie.

Kommentarer
Postat av: X

HAHA XD bäst

2008-05-26 @ 21:35:37
Postat av: Annaying

hahha, det var roligt! :D
och hon tanten såg ju så förbannad ut när hon cyklade därifrån hahaaa

2008-05-27 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0