Stalker

Jag vet att jag har skrivit ett annat inlägg med rubriken stalker och jag syftade då på mig själv som anonymt gick in på andra personers bilddagböcker. Men den här gången är det på riktigt, och jag måste säga att det är riktigt skrämmande att vara med om något sädant här på så nära håll.

För en vecka sedan tog min kära vän X och hennes pojkvän en paus. Han har sedan dess inte låtit henne vara ifred en sekund, utan smsar och ringer henne konstant. Det är ändå något man kan leva med för en tid, man behöver ju inte svara eller ta upp luren. Men när nu X gjorde slut med honom så vägrar han acceptera detta och börjar på riktigt stalka henne.

Det är sjukt läskigt att en människa kan bli så besatt av någon att man börjar förfölja den vart den än går. Xs föredetta pojkvän är beredd att sitta utanför hennes hus hela natten för att vänta på att hon ska gå till skolan.


X: Du kan alltid ringa eller komma hem till mig, vilken tid på dyget det än är.
Jag älskar dig <3
//Din bästaste Nanne

Kommentarer
Postat av: X ;)

Åh, nanne gumman du är så underbar

2008-05-26 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0