Bilderna från Stockholm

Sånt här hade jag för mig i Stockholm:
Gick på bio
Drack varm choklad (Anneli deluxe)
Kollade på Centralskolan
Var på Nordpolen
Kameraporrade
Gick upp klockan 15
Drack goda drinkar
Gick på höstpromenad
Hoppade i konfettiregn
Stod på rätt sida i rulltrappan
Kramades

Går det att vara i Stockholm på kullersten?
Nej.
Vara i Stockholm får 4 av 5 toasters.
Kanonkul :)


Nordpolen



Erik & Jon



Kevin & Kevin



Of Montreal



Kevin



Fråga mig inte >___<



Jon :*


Det var allt för idag mina kära vänner.
Jag har kommit in i en period då jag inte fotar så mycket, men jag ska försöka bättra mig, jag lovar.
Och snart ska det komma upp en ny design också, jag lovar. Det är bannemig dags för en ny.
Puss hej <3
//A


Kommentarer
Postat av: Jon

Eriks min, hahaha <3 Jag tycker nästan att din vistelse i Stockholm förtjänar 5 av 5 toasters. Vi hann med väldigt mycket känns det som, trots sena mornar :)



Lägg upp bilderna på facebook, förresten? Erik vill säkert se också ^^

2008-10-22 @ 17:32:12
Postat av: Anneli

Jaa faktiskt, men jag tänkte att den skulle följa Benjamins mall ;)

2008-10-22 @ 18:32:47
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0