Höstlov in my <3

Nu är det äntligen höstlov och ni anar inte hur skönt det känns.
Vädret är piss men det gör inget för jag har svenska lantchips och jag ska sitta inne och kolla på scrubs ikväll. Men jag tycker att det är dags att dra lite info här om mitt planerade höstlov.

Fredag: (idag) Äta chips och kolla på Scrubs.
Lördag: Åh allt bara krockar imorgon. Men såhär prioriterar jag: 1: Markus Krunegård på Storan. Men jag har ingen att gå med än så länge. 2: Nordpolen på Fängelset. Jag har ingen att gå med här heller. 3: Fest hos Hanna. 4: BDkväll på Haket.
Söndag: Jobb 12-21
Måndag: Jobb 11-19
Tisdag: Jobb 11-19:15
Onsdag: PLUGGA. Jag är så jävla efter i skolarbetet och onsdag blir dagen att ta igen allt på.
Torsdag: Jobb 11:45-16, Top Floor på Sticky med flickorna
FREDAG: FÖDELSEDAGSFEST HOS MIG. Ta med present annars får du inte komma ;) Ring för vägbeskrivning och har du inte mitt nr så kommentera så får du det. Vill du ha med någon så säg till först. (Haha vad kul det hade varit om det hade kommit asmånga nu eftersom att jag ändå skriver det här på bloggen, men det är nog ingen större risk då jag inte har så jättemånga läsare) ;P
Lördag: Jobb 13-17, Johnossi på Brew House
Söndag: Jobb 11:30-18, dans

Jag skrev upp jobbtiderna ifall ni vill hitta på nåt efteråt :)


Och btw så har jag haft en nedladdningsdag idag och igår, vilket hittils har inneburit en ca 6 gb större musikmapp (och jag har bara hunnit halvvägs) Eftersom att min dator blir så sjukt seg när jag laddar ner saker så gör jag det inte så ofta, men när jag gör det så slår jag på stort. Har inte hunnit lyssna igenom allt men jag har bla fått ner:

The Cure - 4:13 Dream. Släpptes förra måndagen and I LOVE IT! Sjukt bra skiva <33
of Montreal - Skeletal Lamping, den nyaste skivan, har inte hunnit lyssna på den dock.
Tiger Lou - Trouble & Desire. Jag visste inte att den existerade förren jag hittade den hos Jon.
The Strokes - Room on Fire. En skiva jag missat
Nordpolen - På Nordpolen. Fick en liten aha-upplevelse när jag såg dem live i helgen.
Oasis - Dig Out Your Soul. Den nya skivan
Bloc Party - Intimacy, den nya skivan.
The Killers - Sawdust

Nu blire Scrubs <3
Puss hej
//A

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, jag förstör din planering :D

2008-10-27 @ 00:34:30
Postat av: Anonym

jag langar partyt på fredag då ;) Jag ska plugga hela veckan men om det blir nån tid över så slår jag en pling så kanske vi kan ses?:) puss!

2008-10-27 @ 01:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0