Ny Design, igen -.-

Idag fick jag damp på den gårdagens designs fulhet så jag gjorde en ny header som inte var så rörig, och behöll bakgrunden. Men den nya headern blev istället jättetråkig. Jag publicerade den, men jag hann ha uppe den i någon timma innan jag bestämde mig för att skita i band-temat och göra ett nytt (nygammalt) färgschema med prickar som inte är så jävla über. Bakgrunden är cp nu för det blir skarvar mellan headern och bakgrunden (speciellt i överkanten) så jag har lite damp just nu. Jag kanske får göra en annan bakgrund -.- SUCK PÅ MIG. Velefjant är vad jag är.
Detta kommer sluta med att hela min blogg kommer explodera av färger på ett väldigt psykadeliskt sätt.



Nyny design



Ny design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0