Måndagsfoton



Måndagar är vanligtvis den jobbigaste dagen på veckan, men idag slapp jag ganska lindrigt undan eftersom att vi var lediga. Jag passade på att ta mig en ordentlig sovmorgon (13:00) och åka in till la stada och träffa Mårten och Linnea. Det är nog ofta så på våren att man vill inbilla sig att det är varmare än det är, vilket kan leda till att man sitter och huttrar i t-shirt på någons balkong (i lördags) eller att man bestämmer sig för en promenad i Slottis. Idag blev det den senare varianten, men vi gick till Subway efter att ha kollat lite på sälarna eftersom att det var k k kallt. Eller nej, för att vi blev hungriga menade jag.

Kände för att fota lite digitalt (!) Det är typ första gången på flera veckor, haha.
Linnea var sexig osv.
Puss
//A

Kommentarer
Postat av: nea

Det är varmt! joo det är varmt!

Håhå, nästan så jag vill ligga med mig själv nu när jag skådar dessa vackra miner.

2009-04-23 @ 16:23:30
URL: http://www.metrobloggen.se/botaniktanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0