Bilderna från Emmaboda 2009

Det var en sjukt fin festival med en perfekt kombination av knasiga Stockholmare, bra musik, alkohol, bra väder, stövel-öl, sko-öl, blommor, lustgas, megafoner, grupptryck, liquid ass, Tom & Jerry kex, glitterpojkar, trashade stereos, trashade solglasögon, trashade mobiler, trashade tält, arkitekter, blåslagna knän, trasiga skor, regnmätare, Leila K och Belgien.









































På fredag är det Dödselectro på Storan, alla borde komma dit och dansa med mig. Förfest/Inflyttningsfest hos mig, säg till om du vill komma och du får en vägbeskrivning. Ska fota lite åt dem också, mitt första mer seriösa uppdrag så det ska bli roligt :) Självklart kommer det bästa hamna här med, så håll utkik!
Puss
//A

Kommentarer
Postat av: Olof

Sv: Tack haha :D oh trevligt, det gjorde du säkert! :)

2009-08-06 @ 12:09:59
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: Elin

Anneli du e så seriöst bra på det där med o fota! O jag ska lugnt me till emma boda nästa år! så det kan vi ju planera nu!

2009-08-06 @ 13:32:46
URL: http://leendejoggare.blogg.se/
Postat av: Jon

glitterpojkar ;D

2009-08-09 @ 23:59:30
Postat av: Anneli

Elin: tack tack, om banden är lika grymma som iår så är det ingen fråga om saken :D

Jon: Fast egentligen var det ju bara glitterpojke, men ändå :)

2009-08-10 @ 02:00:48
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0