Stalkers, klubbilder, kärlek, nyårslöften och lite annat i mitt huvud

1. Var ska man fira nyår? Berlin lät väldigt lockande men har jag råd?? Hur som helst vill jag att Kristoffer ska vara där jag är på tolvslaget.

2. Kristoffer är himla fin ändå. Hämtar mig från jobbet mitt i natten, köper Ben & Jerrys till mig, lagar mat, skickar fina sms till mig helt utan anledning, försöker förstå min musiksmak, dansar på dansmaskinerna på Liseberg med mig fastän han tycker det är hur pinsamt som helst.

3. Jag ska köpa mig en fin kavaj. Och kängor.

4. Årets nyårslöften:
- Jag ska fota mer. Helst varje dag, sänka mina ambitioner lite och fota bara vad som helst.
- Jag ska filma hela mitt 2010. Inte varje dag nödvändigtvis, men de dagar då jag träffar mina kompisar som på middagar, festivaler, utekvällar osv. Sedan ska allt klippas ihop och bli ett dokument över mitt år.

5. Hur fan ska jag få ihop pengar till tågluffen i sommar? Jag behöver ett heltidsjobb.

6. Hur fan ska jag klara av att läsa in Foto B själv?

7. Jag ska nog börja posta listor oftare, det är roligt.

8. Idag var jag, Kristoffer och hans kusin Johanna på Freeport och i Acnebutiken hittade jag 1.) Ett par snygga jeans för 700 kr 2.) Martin, en av två författare till bloggen olfa. Den andra hälften, Jenny, gick i min Foto A förra året och jag hittade deras blogg av en slump. Kändes lite konstigt att veta en massa saker om någon som inte ens visste vem man själv var. Jag var nära att fråga om han hade en syster som hette Jenny, men det hade antagligen känts lite awkward och creepy för oss båda, hehe. Känner mig som en stalkertjej haha. Men han var snäll och hjälpte mig att hitta de där perfekta acnejeansen.

3. Har fått en massa beröm för mina bilder från I <3 Electro (Fast i min hjärna kommer det ju alltid heta Dödselectro) Här är fler bilder från kvällen iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0