We <3 electro

I fredags fick jag jobba extra på K17 och jag fick massor av beröm

I lördags var det I <3 Electro och det var najs. Vi förfestade hos mig, drog till Chez och mötte upp Tobias, Niklas och alla djs, gick till Stars n Bars (jag kom in haha) och vi dansade oss svettiga. Sedan blev det efterfest hos Niklas kompis i Masthugget och vi kom hem vid 7 på morgonen. En hel bunt med bilder blev det (544 st) och typ 100 st har valts ut och ska laddas upp på facebook så snart allt är redigerat (jag gissar på imorgon)

I söndags var det dansuppvining. Moderna gick hur bra som helst, Kristoffer filmade också så det kanske kommer upp här inom en snar framtid. DISCON GICK SKIT haha. Jag tappade bort mig totalt efter 2/3 av dansen och stod bara och tittade rakt fram för jag kunde inte komma på vad jag skulle göra härnäst. Varför blev det så? Jo, jag var hur bakfull som helst och stressad som fan för att jag knappt hann ta på mig kläderna innan vi skulle upp på scenen eftersom att vi låg så långt före i programmet. Gud.

Vad har vi lärt oss av detta?
1. Gå inte ut och sup dagen innan en uppvisning
2. Kom inte hem kl 7 på morgonen
3. Fixa iordning kläder och smink kvällen innan



Här får ni en oredigerad sneakpeak från Dödselectro


David & Anna




Johanna & Peter




Ib




Christina, Tobias, Mille




David & Viktor

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är grym!!

Synd bara att mitt ansikte ser tjockt ut, men kul att vi typ har exakt samma hårfärg :P

2009-12-07 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0